دانلود رایگان پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت

درمان طبیعی و گیاهی گلو درد چرکی و چرک گلو در خانه

درمان سریع سرفه و گلو درد 

گلودرد دردناک یک عفونت باکتریایی است که باعث درد و تورم گلو می شود، بنابراین با علائم، روش های تشخیص و درمان گلودرد و گلو خود آشنا شوید.

درمان گلودرد با داروهای هومیوپاتی

گلودرد ناشی از التهاب گلو، لوله ای است که از دهان به مری می رسد، برخی از علل اصلی این بیماری عبارتند از عفونت های ویروسی، باکتری ها و یا عفونت های قارچی مانند عفونت، سیگار کشیدن، رفلکس یا خشک آب و هوا، گریه بیش از حد و یا نوعی از واکنش های آلرژیک. گلو درد، اغلب همراه با سردرد، درد معده، سرماخوردگی و غدد درونرفته است، در حالی که گلودرد بسیار رایج است، اما می تواند دردناک و ناراحت کننده باشد، بنابراین باید به سرعت، به ویژه بیماری های قلبی، به پزشک خود مراجعه کنید می تواند بعضی از داروهای ساده و طبیعی را برای کاهش درد که در این قسمت از رطوبت ذکر شده را امتحان کند و با توجه به علت، شما می توانید مشکل خود را درمان کنید. درمان گلو درد




درمان خانگی گلو درد


روش های درمان گلودرد

10 روش طب سنتی برای درمان قطعی گلو درد در منزل

1. لیمو:


شما می توانید لیمو تازه برای کمک به گلو درد خود استفاده کنید، زیرا این کمک می کند تا از بین بردن مخاط. لیموناد داغ با عسل را امتحان کنید. نصف قاشق چای خوری لیمو و یک قاشق چای خوری عسل را در یک فنجان آب گرم بریزید. مخلوط کردن با هم و سپس به آرامی نوشیدنی. گزینه دیگری این است که لیمو را با آب شیرین رقیق کنید و آن را گرم کنید. شما همچنین می توانید آب نیمی از لیمو را حذف کنید و نمک و فلفل و آهک آهک اعمال کنید.


درمان خانگی گلو درد


علل و روش درمان گلودرد

سرکه سیب یک راه طبیعی برای درمان گلو درد

2. سرکه سیب:


سرکه سیب سرخ به دلیل خواص ضدباکتریایی آن برای درمان گلودرد سودمند است. 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب سرخ و یک قاشق چایخوری آب لیمو و عسل را در یک فنجان آب گرم اضافه کنید و آن را به آرامی بنوشید. این نوشیدنی را مصرف کنید دو یا سه بار در روز بخورید. به زودی شما از درد و التهاب رهایی خواهید یافت. شما همچنین می توانید راه حل سرکه سیب را به گلویتان بیفزایید. قاشق چای خوری نمک و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را در یک فنجان آب. مخلوط کردن آدامس آن را چند بار در روز چرخش کنید.


درمان خانگی گلو درد


روش های درمان گلودرد با طب سنتی

بهترین راه برای از بین بردن درد گلو

3. دارچین:


دارچین می تواند برای درمان گلودرد های سرد استفاده شود. یک قاشق چای خوری پودر دارچین و پودر فلفل را در لیوان آب گرم مخلوط کنید. به طور خلاصه، شما می توانید یک فشار اضافه کنید. راه حل را برای صاف کردن فشار دهید و آن را 2-3 بار در روز چرخش دهید. گزینه دیگری این است که چند قطره روغن دارچین و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. ترکیب آن را دو بار در روز برای کمک به درد و التهاب. گلو درد را از بین ببرید.


درمان خانگی گلو درد


درمان های خانگی برای درمان گلو درد

استفاده از آب نمک برای درمان گلودرد بزرگ

4. نمک آب:


یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن گلودرد این است که با آب نمک چرخش داشته باشید. نوک به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می کند و باعث می شود آب از غشای مخاطی در گلو خارج شود. این تغییر رنگ و التهاب را متوقف می کند همچنین باعث کاهش و کمک به شما می شود. یک قاشق چای خوری نمک را در لیوان آب گرم مخلوط کنید. اگر طعم قیام را دوست ندارید، کمی عسل را اضافه کنید. این راه حل را به داخل کانولا اضافه کنید آن را فرو برد پس از آن، آب را بردارید. این کار را 4 بار در روز برای دیدن نتیجه عالی آن انجام دهید.


درمان خانگی گلو درد


آب نمک راه برای درمان گلو درد

گلو درد با سیر را از بین ببرید

5. سیر:


سیر دارای خواص ضد باکتری و ضد عفونی کننده همراه با سایر خواص دارویی است که می تواند به درمان یا جلوگیری از گلودرد کمک کند. خوردن یک سیر خام سالم برای آزاد کردن مواد شیمیایی در آن، آلیسین، که باکتری را می کشد. این می تواند گلو درد ایجاد کند. به طور مرتب، شما می توانید از روغن سیر استفاده کنید. چند قطره روغن سیر را به یک چهارم یک فنجان آب اضافه کنید و آن را یکبار در روز تجویز کنید. سعی کنید سیر را به خوردن خام یا پخته اضافه کنید: اگر طعم را دوست ندارید، از قرصهای سیر استفاده کنید.


درمان خانگی گلو درد


درمان گلو درد با داروهای گیاهی

درد گلو را با گلی لغزنده کاهش دهید

6. Slippery Elder:


لغزنده بلند، حاوی مواد گلوتن است که گلو را پوشش می دهد، که درد را کاهش می دهد و باعث تحریک می شود. یک قاشق چایخوری از پوست داخلی را با 2 فنجان آب جوش مخلوط کنید. اجازه دهید آن را برای چند دقیقه بمانید و سپس برای صاف کردن فشار دهید. آن را به آرامی بنوشید در حالی که هنوز گرم است. در واقع، شما می توانید از این راه حل برای درمان هر گونه بیماری تنفسی یا لارنژیت (التهاب گلو و گلو) استفاده کنید. اگر این گیاه در دسترس نیست، شما می توانید کپسول خود را از داروخانه ها و عطر خرید کنید.


درمان خانگی گلو درد


روش های درمان گلودرد با داروهای خانگی

عسل بهترین درمان برای هل دادن گلودرد و کاهش تورم گلو است

7. عسل:


عسل دارای خواص ضد باکتری است که می تواند با عفونت مبارزه کند و میزان بهبودی را افزایش دهد. عسل مثل یک ماده هیپرتونیک است که به آب آن از بافتها کمک می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.